Van Herk

Rotterdam Titaniumstraat 41

Verhuurd

Basiskenmerken

Aanvaarding:
Direct
Soort bouw:
Bestaande bouw
Hoofdbestemming:
Kantoorruimte
Bouwjaar:
2003

Ruimten

Kantoorruimte:
39 m2

Voorzieningen

Parkeerplaatsen:
Geen

Detailinformatie

Foto's

Video

Virtuele tour

Beschrijving

Ga voordelig ondernemen aan de Titaniumstraat 41 te Rotterdam! Huur nu je eigen kantoor al vanaf € 440,- per maand all-in.

Een kantoorruimte die perfect bij je past! In dit representatieve verzamelgebouw bieden wij een wisselend aanbod van keurige kantoorunits aan. De vriendelijke huismeester voorziet je van een beveiligde internetverbinding (glasvezel), wifi en eventueel kantoorinrichting. Het pand is 24/7 te betreden en van vele gemakken voorzien. Door de grote raampartijen valt veel daglicht binnen en de kantoren zijn onder andere voorzien van een intercom en airconditioning. Tevens zijn er voor gezamenlijk gebruik een keuken en toiletruimte aanwezig. Op de 1e verdieping is een doucheruimte beschikbaar.

Dit centraal gelegen kantoorgebouw beschikt over een lift en is heel goed bereikbaar met de auto (afrit A16 Alexanderpolder/Kralingen), fiets en OV.
<br /> Opleveringsniveau: de ruimte wordt turn-key opgeleverd en is onder andere voorzien van:
- systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- airco unit;
- voorzien van tapijtvloer;
- pantry;
- intercominstallatie;
- internetaansluiting;
- apart dames en heren toilet;
- gratis meubilair
- rolstoelvriendelijk
- lift
- douche
- beveiligde Wifi verbinding

Momenteel zijn de volgende units beschikbaar, verdeeld over de 1e én 2e verdieping:

Unit G: ca. 40,65 m² BVO, huurkosten: ca. € 440 p/m (excl. BTW)
Unit H: ca. 45,24 m² BVO, huurkosten: ca. € 500 p/m (excl. BTW)
Unit Q2 & Q3: ca. 61,62 m² BVO, huurkosten: ca. € 675 p/m (excl. BTW)


In het All-In huurtarief is inbegrepen:

- Electra en Gasverbruik
- Internet
- Warm/koud stromend water verbruik
- Centrale verwarming (incl. service abonnem.)
- Airconditioning (incl. service abonnem.)
- Schoonmaak (1x per week) Dames en Heren toiletten + aanvulling toiletpapier, handdoeken en zeepdispensers
- Schoonmaak (1x per week) openbare ruimtes + Lift
- Schoonmaak (1x per week) van de pantry's in de openbare ruimtes
- Schoonmaak glasbewassing (2x per jaar) zowel binnen als buiten
- Gebruik van de Lift (incl. service abonnem.en verplichte lift keuring)
- Vervanging van defecte verlichting in de kantoren en openbare ruimtes
- Camera toezicht in de openbare ruimtes (incl. service abonnem.) + 30 dagen terugkijk mogelijkheid bij calamiteiten
- Gebruik van alarmsysteem (incl. service abonnem.+ aansl. meldkamer)
- Huishoudelijk vuilafvoer via gemeenschappelijke vuilcontainer naast het kantoor gebouw (incl. wekelijkse leging)
- Bedrijf naam vermelding in de centrale hal beg.gr.
- Internet aansluiting
- Indien noodzakelijk gebruik van invaliden toilet op de beg.gr.(incl.alarm)
- Gebruik centraal aanbel systeem, huistelefoon + elektrische deuropener(incl. service abonnem.)
- Gebruik van de algemene vergader/ontvangst ruimte in het pand (te reserveren via digitale agenda per dagdeel) tegen een geringe vergoeding (alleen 2e etage)

Huurprijsaanpassing: De huurprijs wordt jaarlijks herzien op basis van de consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten (voorschot) en eventuele BTW geschiedt steeds per maand bij vooruitbetaling.

Huurtermijn: de huurovereenkomst wordt aangegaan voor een termijn van tenminste 1 jaar, aangevuld met telkens 1 optiejaar. In overleg zijn afwijkende termijnen bespreekbaar.

Zekerheid: huurder dient voor huuringangsdatum, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden huur, inclusief servicevoorschot en omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.

Huurovereenkomst: huurovereenkomst wordt opgesteld conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM), aangevuld met locatie specifieke- en verhuurdersbepalingen.

Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van Titaniumstraat 41 1e en 2e verdieping te Rotterdam. Deze informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Locatie

Extra info

Bezichtiging plannen


U plant een bezichting in voor Titaniumstraat 41 te Rotterdam.

Van Herk Bedrijfsmakelaars
De makelaar van morgen

Neem contact op


Heeft u een vraag, wilt u opgenomen worden in ons zoekersbestand of wilt u dat wij contact met u opnemen?
Laat uw gegevens dan hier achter.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en om inhoud te verbeteren.
Door op enige inhoud op de site te klikken gaat u akkoord om cookies toe te staan.

Cookies


Deze website maakt gebruik van cookies voor het gebruiksgemak van de bezoeker (sessie-cookies), voor het weergeven van de huisstijl en het meten van bezoekersgedrag (via Google Analytics).

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die op het apparaat waarmee u een website bezoekt worden opgeslagen waarin informatie over (uw bezoek aan) deze websites wordt opgeslagen. Denk bijvoorbeeld aan een taalkeuze of andere instellingen.

Waarvoor worden cookies gebruikt?

Deze website maakt gebruik van verschillende cookies:

Sessie-cookie

Voor uw gebruiksgemak worden uw input en keuzes onthouden (denk o.a. aan input van formulieren). Doordat de sessie-cookie registreert welke onderdelen van de website er bij een bezoek bekeken worden kunnen wij onze website hierop aanpassen.

De sessie-cookies worden automatisch van het door u gebruikte apparaat verwijderd zodra u uw browser afsluit.

Google Analytics cookies

Deze cookies zorgen er voor dat het website bezoek (zoveel mogelijk geanonimiseerd) kan worden gemeten (bijv. welke pagina's het meeste worden bezocht, welke browsers door onze bezoekers worden gebruikt en wat het meest gebruikte schermformaat is). De dienst die hiervoor gebruikt wordt is een van de meest gebruikte webanalyse diensten en wordt aangeboden door Google Inc. Op basis van de statistieken van de Google Analytics dienst kunnen wij onze website verbeteren. Deze informatie kan door Google aan derden verschaft worden indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of indien derden deze informatie namens Google verwerken. Wij hebben Google toegestaan de verkregen informatie te gebruiken voor andere Google diensten.