/ Van Herk Makelaardij wint award voor Beste Marketing
Nieuwsoverzicht

nieuws

Van Herk Makelaardij wint award voor Beste Marketing

Van Herk Makelaardij is niet meer weg te denken uit Zuid-Holland. Iedere dag zetten zo’n 60 medewerkers van de 11 lokale vestigingen hun beste beentje voor om de beste makelaar van Nederland te zijn. Op 22 september betaalde zich dit in het AFAS Theater in Leusden dubbel en dik uit door de award te winnen in de categorie Beste Marketing bij de Nationale Makelaar Awards.

Het zijn de mensen die het verschil maken

Van Herk kreeg vorig jaar al twee keer een award uitgereikt bij de eerste editie van de Nationale Makelaar Awards. Dit jaar waren ze weer genomineerd in twee categorieën: Beste Grown-up en Beste Marketing. Directeur Dick Stofberg vertelt trots: “Mooi dat het harde werken loont. Eén eerste plek en een plek in de top 3 is een prachtige score waar we heel blij mee zijn. Ik ben enorm trots op mijn hele team. Het zijn de mensen die het verschil maken.”

Van Herk maakt van klanten ambassadeurs

Net zoals de medewerkers van Van Herk ambassadeurs zijn, maakt de makelaar óók van hun klanten ambassadeurs. Waar zij maar kunnen, leggen ze hun klanten in de watten. Dick Stofberg zegt hierover: “De beste reclame is nog altijd mond-tot-mondreclame. Daarom stemmen wij onze dienstverlening altijd af op de customer intimacy. Aan de ene kant maken wij van onze huidige klanten ambassadeurs. En aan de andere kant zorgen wij er altijd voor dat we een oplossing hebben voor de vraag uit de markt. Dat hebben we met twee marketingcampagnes perfect uitgevoerd. Het bracht ons veel meer klanten, maar ook mogen wij hier de award in ontvangst nemen.”

Wat zijn de Nationale Makelaar Awards?


De Nationale Makelaar Awards zijn onafhankelijke prijzen voor de beste bedrijven in de makelaardij. Voor zes categorieën zijn criteria opgesteld waar de deelnemende makelaars aan moeten voldoen. Het gaat om de categorieën: Beste Marketing, Beste Innovatie, Beste Grown-Up, Beste Start-Up, Beste Social en Beste Website. Doel is het stimuleren van innovatie en waardevolle klantrelaties in de makelaardij. Makelaars die meedoen maken impact bij klanten, motiveren hun team, ontwikkelen hun teamskills, inspireren anderen en meten zich met de beste makelaarskantoren.

Benieuwd naar de winnende werkwijze? Maak een afspraak voor gratis advies via www.vanherk.nl.