SCHOONHOVEN

Lopikerplein 2 a

€ 350,- p/m

Omschrijving

Ga voordelig ondernemen in het markante en prominente kantoorgebouw "De Toren" Representatief volledig ingericht kantoor beschikbaar van circa 21 m² (lift aanwezig), In de directe omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid. Goed bereikbaar met de auto, fiets en OV. Beschikbaar: circa 21 m² kantoorruimte. Parkeervoorziening: in de directe omgeving is voldoende…

Ga voordelig ondernemen in het markante en prominente kantoorgebouw "De Toren"
Representatief volledig ingericht kantoor beschikbaar van circa 21 m² (lift aanwezig), In de directe omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid. Goed bereikbaar met de auto, fiets en OV.

Beschikbaar: circa 21 m² kantoorruimte.

Parkeervoorziening: in de directe omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Locatie/bereikbaarheid: het object is zeer gunstig gelegen langs de N210, met directe verbinding aan de in- en uitvalswegen naar Utrecht, Gouda en Rotterdam.

Indeling 2e verdieping: hal met lift, trappenhuis, dames en herentoiletten, gang, en een pantry.

Opleveringsniveau: de ruimte wordt turn-key opgeleverd en is onder andere voorzien van:
- systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- kantoormeubilair zoals op foto’s weergegeven;
- airco unit;
- voorzien van tapijtvloer;
- pantry;
- intercominstallatie;
- internetaansluiting;
- apart dames en heren toilet;

Huurprijs: € 350,- p/m (excl. BTW)
De genoemde huurprijzen zijn inclusief servicekosten en het gebruik van gas, water en licht.

Bij de servicekosten inbegrepen:
Periodieke onderhouds- en controlewerkzaamheden, elektriciteitsverbruik e.d. van:
Liften;
Luchtbehandelingsinstallatie;
Centrale verwarmingsinstallatie;
Warmwaterinstallatie;
Zwakstroominstallatie van de algemene ruimten en van de noodstroominstallatie;
Brandmeldinstallatie;
Signalerings- en bewakingsapparatuur;
Verlichting en verwarming in de algemene ruimten;
Warmwaterlevering waaronder meer begrepen meterhuur voor zover deze kosten aan verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
Levering van warmwater, waaronder begrepen brandstof- en elektriciteitsverbruik e.d.;
Glasverzekering van alle gevelruiten in het gehuurde dienende tot lichtdoorlating;
Glasverzekering van alle glasruiten dienende tot lichtdoorlating in de algemene ruimten;
Elektriciteitsverbruik in de gehuurde ruimten voor zover dit aan verhuurder in rekening wordt gebracht;
Diensten van de huisbewaarder/portier(s), of andere functionarissen die diensten verrichten ten behoeve van het gebouw waarvan het gehuurde deel uitmaakt;
Levering van warmte;
De administratiekosten over de hiervoor vermelde leveringen en diensten van 5% te verhogen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting;
Verhuurder en huurder komen overeen dat de kosten voor het gebruik van de telefoon en de kosten voor het schoonmaken (m.u.v. schoonmaak algemene ruimtes als toilet en gang), kosten zijn die gedragen worden door de huurder.

Huurprijsaanpassing: De huurprijs wordt jaarlijks herzien op basis van de
consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten (voorschot) en eventuele BTW geschiedt steeds per maand bij vooruitbetaling.

Huurtermijn: de huurovereenkomst wordt aangegaan voor een termijn van tenminste 1 jaar, aangevuld met 1 optiejaar.

Zekerheid: huurder dient voor huuringangsdatum, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden huur, inclusief servicevoorschot en omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.

Huurovereenkomst: huurovereenkomst wordt opgesteld conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM), aangevuld met locatie specifieke- en verhuurdersbepalingen.

Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van kantoorruimte 2e verdieping Lopikerplein 2A te Schoonhoven. Deze informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Verhuurd
  • Huurprijs € 350,- p/m
  • Servicekosten -

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1999

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 21 m2
  • Oppervlakte kantoor ca. 21 m2

Overig

  • Onderhoud binnen Goed tot uitstekend
  • Onderhoud buiten Goed tot uitstekend
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie aanvragen

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van Herk makelaars te Krimpen aan den IJssel

shape

Stuur een bericht

privacyverklaring