SCHOONHOVEN

Lopikerplein 2 BG

€ 895,- p/m

Omschrijving

- KANTOORRUIMTE MET EIGEN ENTREE BESCHIKBAAR OP DE BEGANE GROND - Een eigen entree met balie en een open kantoorruimte met veel raampartijen. Een tegelvloer met vloerverwarming, vaste kasten, en een af te sluiten spreekkamer. Totale oppervlakte is ca. 62m2. In de centrale hal is er een toilet aanwezig. In het prominente kantoorgebouw "De Toren", bieden wij u de…

- KANTOORRUIMTE MET EIGEN ENTREE BESCHIKBAAR OP DE BEGANE GROND -

Een eigen entree met balie en een open kantoorruimte met veel raampartijen. Een tegelvloer met vloerverwarming, vaste kasten, en een af te sluiten spreekkamer. Totale oppervlakte is ca. 62m2.
In de centrale hal is er een toilet aanwezig.

In het prominente kantoorgebouw "De Toren", bieden wij u de mogelijkheid om op A1 zichtlocatie langs de N210 een zeer hoogwaardige kantoorruimte te huren.

Zeer gunstig gesitueerd aan in- en uitvalswegen naar Utrecht, Gouda en Rotterdam. In de directe omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid en het openbaar vervoer is binnen 50 meter aanwezig. Het gezellige centrum van Schoonhoven is binnen loopafstand te bereiken.

Neem snel contact met ons op voor een bezichtiging!

Bij de huur is inbegrepen:
Periodieke onderhouds- en controlewerkzaamheden, elektriciteitsverbruik e.d. van:
-Liften;
-Luchtbehandelingsinstallatie;
-Centrale verwarmingsinstallatie;
-Warmwaterinstallatie;
-Zwakstroominstallatie van de algemene ruimten en van de noodstroominstallatie;
-Brandmeldinstallatie;
-Signalerings- en bewakingsapparatuur;
-Verlichting en verwarming, klein onderhoud in de algemene ruimten en centrale hal begane grond;
-Waterlevering waaronder meer begrepen meterhuur voor zover deze kosten aan verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
-Levering van water, waaronder begrepen brandstof- en elektriciteitsverbruik e.d.;
-Glasverzekering van alle gevelruiten in het gehuurde dienende tot lichtdoorlating;
-Glasverzekering van alle glasruiten dienende tot lichtdoorlating in de algemene ruimten;
-Elektriciteitsverbruik in de gehuurde ruimten voor zover dit aan verhuurder in rekening wordt gebracht;
-Diensten van de huisbewaarder/portier(s), of andere functionarissen die diensten verrichten ten behoeve van het gebouw waarvan het gehuurde deel uitmaakt;
-Levering van warmte;
-De administratiekosten over de hiervoor vermelde leveringen en diensten van 5% te verhogen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting;
-Verhuurder en huurder komen overeen dat de kosten voor het gebruik van de telefoon, en de kosten voor het schoonmaken (m.u.v. schoonmaak algemene ruimtes), kosten zijn die gedragen worden door de huurder.

OPLEVERINGSNIVEAU:
De ruimte wordt turn-key opgeleverd en is onder andere voorzien van:
- Systeemplafond met ingebouwde led verlichtingsarmaturen;
- Airconditioning unit;
- Pantry;
- Vaatwasser (bij vervanging kosten voor huurder);
- 3 bureaus met bureaustoelen, vergadertafel met stoelen, zitje bij entree, balie en diverse lampen (bij vervanging kosten voor huurder);
- Raambekleding;
- Basis internetaansluiting;
- Beschikbaar per: januari 2024;
- Signing buitenzijde pand (in overleg, kosten voor rekening huurder).

Huurprijsaanpassing: De huurprijs wordt jaarlijks herzien op basis van de consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten (voorschot) en eventuele BTW geschiedt steeds per maand bij vooruitbetaling.

Zekerheid: huurder dient voor huuringangsdatum, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden huur, inclusief servicevoorschot en omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.

Huurovereenkomst: huurovereenkomst wordt opgesteld conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM), aangevuld met locatie specifieke- en verhuurdersbepalingen.

Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van kantoorruimte op de begane grond Lopikerplein 2A te Schoonhoven. Deze informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd
Toelichtingsclausule NEN2580
De Meetinstructie is gebaseerd op de NEN2580. De Meetinstructie is bedoeld om een meer eenduidige manier van meten toe te passen voor het geven van een indicatie van de gebruiksoppervlakte. De Meetinstructie sluit verschillen in meetuitkomsten niet volledig uit, door bijvoorbeeld interpretatieverschillen, afrondingen of beperkingen bij het uitvoeren van de meting.

Kenmerken

Basiskenmerken

  • Status Verhuurd
  • Huurprijs € 895,- p/m
  • Servicekosten -

Bouwvorm & onderhoud

  • Hoofdfunctie Kantoorruimte
  • Soort bouw Bestaande bouw
  • Bouwjaar 1999

Oppervlakte & inhoud

  • Oppervlakte kantoor ca. 62 m2
  • Oppervlakte kantoor ca. 62 m2

Overig

  • Onderhoud binnen Goed
  • Onderhoud buiten Goed
Meer kenmerken

Taxatie van uw bedrijfspand, kantoor of winkel?

Wij leveren binnen 1 week.

Taxatie aanvragen

Media

In de buurt

Geïnteresseerd?

Bel met Van Herk makelaars te Schoonhoven

shape

Stuur een bericht

privacyverklaring